Szolgáltatásunk

A Home Management Kft-t a Duna House Cégcsoport leányvállalataként, 2003-ban alapították azzal a céllal, hogy személyre szabott ingatlankezelői szolgáltatásokat nyújtson külföldi és belföldi ingatlantulajdonosok és befektetők részére. Szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal támogatást nyújtunk, hogy befektetése biztonságosan és jövedelmezően működjön.

Az elmúlt közel 15 évben szakértő csapatunk több ezer lakástulajdonos és ingatlan befektető válláról vette le az ingatlankezeléssel kapcsolatos teendőket, így mára jelentős szereplővé vált a magyarországi piacon.

„ONE STOP SHOP” RENDSZER

Célunk olyan, „One Stop Shop” rendszer kialakítása volt, ahol ügyfelünk egy helyen megtalál minden ingatlankezeléssel kapcsolatos szolgáltatást, amely számára fontos lehet.

Ilyen feladatok többek között:

  • kapcsolattartás a közös képviselőkkel, közszolgáltató vállalatokkal, bérlőkkel, helyi hivatalokkal, szomszédokkal, és más érintettekkel;
  • felújítás és kivitelezés folyamatos helyszíni felügyelet mellett;
  • új ingatlanok átvétele, valamint a biztosítékok érvényességének ellenőrzése;
  • rendszeres helyszíni szemle;
  • bútorozás és belsőépítészeti kialakítás,
  • ingatlan biztosítási ügyintézés;
  • energetikai tanúsítvány készíttetés;
  • értékbecslés;
  • könyvelés és adóhatósági beszámoló készítése;
  • ingatlan karbantartás és hibaelhárítás;
  • kiadással és a bérlővel kapcsolatos adminisztráció;
  • lakógyűléseken való képviselet;
  • rezsiköltségek kiegyenlítése felújítás, vagy kiadás időszaka alatt.

Ügyfeleink döntő többsége külföldön tartózkodik, ezért fontos számunkra, hogy minden, az ingatlanjaikkal kapcsolatos ügyintézés nálunk, egy helyen legyen igénybe vehető.

INGATLANKEZELÉS

Működésünk alapja a szakértelem és a biztonság. Együttműködésünk kezdetén kijelölünk minden ingatlantulajdonos ügyfelünk számára egy személyes szakembert. Az ingatlantulajdonosunk személyes, dedikált ingatlankezelője közvetlen kapcsolatban áll az ügyfelekkel (mind az ingatlan tulajdonosával, mind a bérlőkkel). Fő feladata a karbantartással, kiadással és pénzügyi teljesítésekkel kapcsolatos mindennemű, az adott ingatlanhoz köthető ügyintézés.

Minden ingatlan átvételekor státuszriportot készítünk, majd javaslatot teszünk a szükséges feladatok, felújítások, kisebb javítások elvégzéséről, továbbá feltérképezzük és megoldási javaslattal állunk elő a közműszolgáltatók és a közös képviselet felé fennálló esetleges elmaradások rendezéséről. Emellett meghirdetjük az ingatlant és ingatlanközvetítő kollégáink bevonásával aktívan részt veszünk a megfelelő bérlő megtalálásában.

Amennyiben szükséges, javaslati csomagot készítünk az ingatlan fenntartásával és hasznosításával kapcsolatban (irodai vagy lakóingatlan használat, több lakóingatlan esetén akár társasház alapítás tervvel).

Feladataink között szerepel minden, ami az ingatlanok értékmegőrzésére, fenntartására, illetve hasznosítására irányul.

Minőségi szolgáltatásunk az alábbiak mentén valósul meg:

  • Ügyfeleink ingatlanjainak proaktív értékmegőrzése;
  • Az ingatlanok nyereséges működésének biztosítása;
  • Költséghatékonyság, optimális ár-érték alapú szolgáltatási és műszaki megoldások révén;
  • Rendszeres, többcsatornás kommunikáció a megbízókkal;
  • Egyedi igények figyelembevétele.

BÁRMELY TOVÁBBI KÉRDÉS ESETÉN KÉREM, FORDULJON HOZZÁNK BIZALOMMAL!

KÉTSZERY ZSUZSANNA
Head of Property Managers
+36-30-207-1119
ketszery.zsuzsa@hmgt.hu